יום שבת, 11 ביוני 2016

השמיעי קולך - טי שירט עם אמירה

Statment T shirt
כבר זמן מה שניתן למצוא ברוב הרשתות טי שירטים פשוטים עם כיתוב בעל משמעות. הייתה תקופה לא מבוטלת שהטי שירט עם הכיתוב "I woke up like this" שלט בבלוגים ובחנויות. היום אפשר למצוא מגוון גדול של משפטים שנונים יותר או פחות, וכל אחת יכולה למצוא איזה משפט שיתאים לסגנון שלה. טי שירט בייסיק בצבעי לבן ושחור הן פרטי חובה בכל ארון ועם כיתוב מגניב אפשר להוסיף קצת עניין לאאוטפיט.



אפשר לשלב את הטישירט עם חצאית מחוייטת או חגיגית לאיזון ולשיק מקסימאלי. גם עם ג'ינס או כל מכנס בייסיק אחר זה לגמרי יכול לעבוד.

אפשר למצוא המון דוגמאות כיפיות באינטרנט וברשתות:

לינקים:
1 - זארה
2 - אסוס
3 - Komono By Mika
4 - סטורי


את השירט האדירה שלי הזמנתי מאלי אקספרס מבלי שממש שמתי לב מה כתוב עליה, סתם הייתי צריכה טישירט שחורה. אחרי שקיבלתי אותה גיליתי שהכיתוב שלה כייפי ודי מתאים לי והחולצה זכתה להרבה תשומת לב. היא מגיעה גם בלבן ובינתיים מחזיקה מעמד יופי. לינק לחולצה: http://s.aliexpress.com/eEjyINzq




חולצה - אליאקספרס - כ 7 דולר
חצאית - פול אנד בר - כ 100 שקלים נקנתה בקייב
מגפונים - אלדו, 150 שקלים בסוף עונה
תיק - אסוס, כ20 פאונד

 שיהיה חג שמח ושבוע שיקי ונפלא,
Fashionella


4 תגובות:

  1. איזה פוסט כיפי :) נזכרתי שהיתה לי טישירט שגם סתם קניתי וכשהסתובבתי איתה פתאום אנשים הגיבו לי עליה. היה כתוב עליה "girls who like boys who like boys" :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אהובה! תודה! הבלוג שלך הורס! אני חייבת שתספרי לי עם איזה תשתית את כותבת כי הא נראה מהמם!

      מחק
  2. תודה מתוקית :) אני כותבת אותו בwordpress אבל למזלי יש לי את רומי שעוזר לי בתכנות שם :)

    השבמחק
  3. אחלה לוק!
    לי תמיד הייתה בעיה עם חולצות שיש עליהן כיתוב, אבל אז מצאתי את המושלמת. what ever never mind!
    אפילו לבשתי אותה פעם לעבודה. אנשים לא הבינו :(

    השבמחק