יום שישי, 20 במאי 2016

איך לובשים ז'קט ג'ינס?

אחרי גל החום ששטף אותנו (שלמזלי את חלקו פספסתי כי היינו במדריד, הפוסט בנושא כבר מתבשל...) נהיה קצת יותר קריר בערבים. אצלנו במשרד, ובאוטובוס בדרך אליו, המזגן עובד שעות נוספות ככה שאני מאלה שתמיד תראו נסחבת עם ז'קט, גם בקיץ. גם בארוחות משפחתיות אני מביאה ז'קט רק ליתר בטחון. הז'קט המועדף עלי לעונת המעבר ולתקופת הקיץ הוא ז'קט ג'ינס. אמנם הוא לא תמיד הכי נוח אבל בעיני הוא בהחלט שיקי במיוחד.

מאיפה הז'קט האהוב שלי, ואיך לובשים ז'קט ג'ינס נכון?



המבחר של הצבעים או הגוונים הוא די גדול ואני ממש אוהבת את כל הסוגים אז כל אחת יכולה למצוא אחד שהיא מתחברת אליו. הז'קט שלי הוא בצבע כחול בהיר והוא נקנה בחנות יד שניה בבת ים ב10 שקלים. אני אישית אוהבת לקפל את השרוולים בקיפול גדול ופתוח למראה קצת פחות עשוי. את הז'קט אפשר לשלב עם שמלה או חצאית וחולצה, שאלו השילובים האהובים עלי. אפילו עם מכנסי ג'ינס בגוון קצת אחר זה לגמרי יכול לעבוד. ג'ינס עם לבן זה שילוב קסום וז'קט ג'ינס יאזן בצורה מושלמת שמלה או חולצה רומנטיות בצבע לבן. למראה בוהמייני מעודכן תוסיפי ז'קט ג'ינס מעלה שמלת מקסי מודפסת וכובע קש. אפשר ללכת על גזרה קצרה למראה מעודן שידגיש את המותניים או גזרת אוברסייז ללוק מגניב וגברי יותר. עם חולצה מכופתרת או סווטשירט מתחת מתקבל לוק גראנג'י מחוספס


שילבתי את הז'קט שלי עם שמלה קייצית וכייפית שרכשתי בטרנצ' (למי שלא מכירה כל בפרטים בפוסט: its all about that trench), סנדלים מושלמים של מייקל קורס שקניתי ב6PM ב כ75 דולר כולל משלוח, (כל הפרטים בפוסט: קונים חכם ברשת) ותיק מאסוס:



ז'קט ג'ינס - חנות יד שניה של אקים בבת ים - כ10 שקלים
שמלה - טרנצ'
סנדלים - מייקל קורס מ6PM, כ 75 דולר
תיק - אסוס - כ 20 פאונד
שיהיה שבוע נעים וקליל,

עמוד האינסטגרם שלי: e_fashionella
Fashionella

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה