יום שבת, 30 באפריל 2016

שמלת חולצה - פריט חובה בכל ארון

The Perfect shirt Dress

ביום שישי שעבר שוטטתי בדיזינגוף סנטר בחיפוש אחר שמלה ללבוש לליל הסדר. רציתי שמלה שאוכל לאכול בה כאוות נפשי מבלי להיות מודאגת איך זה נראה ואחת כזאת שתמשמש אותי גם אחר כך , אפילו לעבודה. אחרי שנואשתי מהחניות בסנטר והלכתי לכיוון תחנת האוטובוס, היו לי כמה דקות עד שהאוטובוס מגיע (המוביט אמר 8 דקות) אז קפצתי לאאוטלט של סטודיו פאשה שנמצא על רחוב קינג ג'ורג'. שמלה מכופתרת עם פסים לאורך קרצה לי מיד ואחרי התלבטות קצרה לגבי הצבע רכשתי את השמלה הנבחרת ואפילו הספקתי לאוטובוס. בארוחת החג השמלה קטפה הרבה מחמאות והייתה נוחה להפליא. הפתיע אותי במיוחד שהיא לא התקמטה אחרי ששכחתי אותה בשקית מהקניה עד שלבשתי אותה בערב.



לתמונות נוספות ורעיונות להשראה:


שמלת חולצה יכולה לשמש אותך היטב ביום יום - עם נעליים שטוחות לעבודה או לבילוי ביום ועם נעלי עקב או מגפונים לבילוי בערב. האיבזור הוא זה שיקבע לאיזה סגנון הלוק שלך נוטה. חולצת שמלה תעבוד באורך מיני או מידי, עם או בלי בדגשה של המותן. את יכולה ללכת על גזרה ישרה ולא מחייבת או על גזרה בעלת חיתוך במותן שחלק התחתון הוא בגזרת A. גם הוספת חגורה יכולה לשנות את הצורה הכללית ולהגדיש את הקימורים. שמלת חולצה יכולה להגיע במגוון צבעים או בדים ולכל אחד יש את הקטע שלו. היתי ממליצה לחפש בדים נושמים שלא מתקמטים לנוחות השימוש. שמלה מבד ג'ינס יכולה להיות שיקית במיוחד. אם את יוצאת מוקדם בבוקר ועדיין קריר בחוץ, מומלץ להוסיף סריג דק או ג'קט להשלמת הלוק.

הוספתי לשמלה עקבים בצבע זהב, שרשרת מאסיבית וקלעתי צמות בשיער שגם זכו למחמאות:



שמלה - אאוטלט סטודיו פאשה, 59 שקלים
נעליים - אסוס, 12 פאונד
תיק - אסוס, 20 פאונד
שרשרת - גולף, 20 שקלים

 כבר תכננתי לשים את השמלה לעבודה עם סניקרס ואולי איזה סריג מעל.

חזרה רגועה לשגרה,
בקרו בעמוד האינסטגרם שלי: e_fashionella


Fashionella

2 comments:

  1. אחלה לוק!
    השמלה באמת מגניבה מאוד ואהבתי את הקעקועים שלך. ממש!
    אני בדיוק מחפשת השראה לקעקוע בשבילי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ספי! אני כבר מחכה לעשות את הקעקוע הבא שלי!

      מחק