יום שישי, 22 באפריל 2016

מה ללבוש בעונת המעבר?

התקופה הזו של השנה יכולה להיות מאוד מבלבלת מבחינה אופנתית. כבר לא חורף ועדיין לא לגמרי קיץ, הימים יכולים להיות חמים למדי והלילות קרירים וצריך למצוא בגדים שיוכלו להתאים לטווח רחב של טמפרטורות. אני תמיד מוצאת את עצמי מסתבכת בבוקר כשעוד קריר ובא לי לצאת מכוסה מהבית אבל אני חושבת שבצהריים בטח יהיה ממש חם. מה בכל סאת לובשים בעונת המעבר?
הפתרון שמצאתי כבר מזמן (ואפילו עבר פרסמתי פוסט בנושא: מכנסיים מושלמים לימים החמים) לבעיית החום-קור בתקופה המבלבלת הזאת ומוכיח את עצמו גם השנה הוא מכנסיים רחבים מבד דק:


איך לובשים את זה נכון ומאיפה קניתי המכנסיים האדירים האלה?



את המכנסיים הרחבים מומלץ לשלב עם חולצה צמודה בתוך המכנסיים או  חולצה רחבה יותר שתגיע בערך עד המותניים. חולצה ארוכה מחוץ למכנסיים או חולצה רחבה מדי לא יחמיאו לגזרה. אני מעדיפה תמיד מכנסיים בגזרה גבוהה להארכת הרגליים. בכל מקרה מומלץ לקפל או לקצר מעט את המכנסיים כדי לחשוף קצת קרסול שיאריך את האגל והוסיף נעלי עקב או נעליים בצבע ניוד.
כמה תמונות להשראה:


את המכנסיים ההורסים האלה מצאתי בסייל אמצע העונה בH&M והם עלו רק 30 (!!!) שקלים. הבד שלהם דק ונעים אך לא מתקמט כמו שבדים דקים נוטים לעשות. ההדפס שלו כייפי ולא מיושן ומרגיש כמו משהו שיכול להיות גם רלוונטי בשנה הבאה. הצבעוניות של הבורדו-שחור-לבן מאפשרת לי להתאים לו כמעט כל חולצה שיש לי בארון. עד כה גיליתי שעם חולצות לבנות צמודות זה עובד הכי טוב. יש עוד פריטים בסייל שלגמרי כדאי לכן לבחון.
לארוחת צהריים של יום שבת אצל אמא של רום שילבתי את המכנסיים עם טי שירט לבנה עם הדפס לא ממש ברור שנקנתה מהאתר - famfash. רכשתי את החולצה כי היה לי שובר לאתר שקיבלתי בקופסת ההפתעות של את. האיכות של החולצה לא מדהימה אבל בינתיים היא משרתת אותי היטב. היא הגיעה ארוזה יפה ובליווי של סרט מדידה, סך הכל קניה די טובה. כדי להאריך עוד קצת את הרגליים נעלתי נעלי עקב כסופות, גם הן מH&M והוספתי קצת עניין בעזרת כובע שחור רחב שוליים שזאת בול העונה בשבילו. הוא כבר לא עף ברוח, מגן עלי מהשמש ולא חם מדי איתו עדיין.
בדרך הבייתה מצאנו בקרבת קניון איילון אזור נטוש של מבנים שפעם שימשו כחנויות ענק והיום בעיקר משמשות כקירות לגרפיטי שהיוו תפאורה מעולה לצילומים.
להלן התוצאות:



מכנסיים - H&M, 30 שקלים
חולצה - אתר fam-fash כ80 שקלים
נעליים - H&M, מתנה מאולגה
כובע - אתר החלפות הבגדים Trench

מאל תשכחו לבקר בעמוד האינסטגרם שלי: e_fashionella
שיהיה חג אביב שמח!

Fashionella


2 comments: