יום שישי, 8 באפריל 2016

שמלה פרחונית לכבוד האביב

כל החום הזה בימים האחרונים מזכיר לי שהאביב כבר ממש פה. לא מזמן גם עברנו לשעון קיץ ולמרות החיבה הגדולה שלי לקור והמוני שכבות של בגדים זה נחמד לצאת מהעבודה לא בחושך. אין דבר שמסמן עבורי (וכנראה עבור כל אחד אחר בעולם) יותר מכל את האביב הוא פרחים. ואם כבר בפרחים עסקינן, אין יותר אביבי משמלה פרחונית:


אז איך לובשים שמלה פרחונית?


שמלה פרחונית בלי סטיילינג עלולה להיות קצת משעממת והייתי ממליצה להוסיף לה כמה פריטים שישדרגו את הלוק ויהפכו אותו למעניין יותר (זוכרות את חוק הפריט השלישי?) ובעל טאץ' אישי. נעליים צבעוניות בצבע שלאו דווקא מופיע בשמלה או נעליים בסגנון מחוספס יותר יכולות להיות תוספת מעולה. בשעות הערב אפשר לזרוק מעל עליונית או ווסט בצבע נטראלי או אפילו ג'קט ג'ינס. אקססוריז הם גם תוספת מבורכת. שדרגי את השמלה עם תכשיטים מעניינם או כובע שיגן עליך מהשמש. בעזרת סטיילינג נכון את יכולה להפוך את המראה הכולל למה שבא לך - רומנטי, נשי ורך או קליל ומחוספס יותר.

לכבוד יום שבת אביבי וחמים ובמסגרת מצב הרוח האביבי שנחת עלי הוצאתי ממעמקי הארון שמלה פרחונית שאני לא מחבבת במיוחד. ממש התחשק לי משהו פרחוני אז עשיתי מאמצים להרכיב לוק שיניח את דעתי. כדי לאזן את הלוק בפריטים שאני יותר אוהבת הוספתי את הכובע האהוב עלי, ווסט בסגנון טרנצ' ומגפונים מאסוס. את המגפונים בהתחלה מאוד רציתי להחזיר ורום שכנע אותי שלא ומאז אני מאוהבת (במגפונים, ברום כבר מזמן). יש לי בעיה כזאת של לרצות להחזיר פריטים שבסוף אני חורשת עליהם ואיכשהו זה תמיד קורה בזכות רום. לשמחתי לא היה חם מדי ולא הייתי צריכה להוריד את הווסט. להלן התוצאה:


שמלה פרחונית - פוראבר 21 , מעריכה שכ10 דולר
חגורה - חנות יד שניה - 5 שקלים
ווסט - אתר סיני כלשהו
מגפונים - אסוס, כ 20 פאונד
כובע - מאפליקציית טרנץ'

שיהיה שבוע נפלא ופרחוני ושבת רגועה,
Fashionella

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה