יום שבת, 13 בפברואר 2016

ישראלי לוהט ובועט - Sea stone Jewelry

בכל מה שנוגע לתכשיטים יש לי חולשה למעצבים ישראליים צעירים וכל כמה זמן אני מפתחת התמכרות למעצב/ת תכשיטים חדש/ה. האובססיה הנוכחית שלי היא לתכשיטים המהממים של Sea stone Jewelry בעיצובה של ים אסולין. באחד הימים שרציתי לפנק את עצמי במתנה וגם חשבתי על זה שחסרות לי שרשראות ארוכות באוסף, נתקלתי בדוכן של ים בדיזינגוף סנטר. מעבר לזה שים היא בחורה מקסימה ובעלת שיק פריזאי מרתק, הדוכן שלה מלא בכל טוב. הבחירה הייתה מאוד קשה אבל החיבה שלי לצורות גאומטריות בכלל ולמשולשים בפרט הכריעה ויצאתי עם השרשרת המושלמת הזאת:


אז מה הסוד של המותג ואיפה אפשר למצוא את התכשיטים הייחודיים שלו?


"Sea stone Jewelry" הינו מותג חדש שקיים כשנה והכולל שני ליינים מנוגדים. בין כל הפריטים אפשר למצוא תכשיטים עדינים מזהב או מגולדפילד ואבני חן וכמו כן תכשיטים נועזים ומחוספסים שקשה לפספס. כל התכשיטים מעוצבים על ידי ים אסולין, בוגרת "הסדנה לצורפות של יעל שקדי". ים מספרת על המותג שלה : "אני מאמינה שלכל אחת מאיתנו יש גם את הצד הנשי, העדין והנקי שזקוק לתכשיט המסוים הזה שיקפיץ לגמרי את ההופעה, מול הצד הרוקיסטי והנועז כל כך, ה"Dark Side" של כל אחת מאיתנו שאותה לבלוט, להיות שונה ומיוחד בנוף. בקולקציית "דארק סייד" אני משתמשת במתכות כסופות עשויות פליז מצופה כסף אוקסיד, שילוב של גורמטים ואלמנטים שבולטים לעין.
המטרה שלי בסופו של דבר היא להצליח לתכשט כל לקוחה שמגיעה אלי לסטודיו או לדוכן בדיזינגוף בתכשיט שהכי מאפיין אותה ואת האומץ שלה. לכל אחת מאיתנו יש צדדים שונים, אנחנו רק צריכות לדעת לקרוא אותם נכון"

את תכשיטי "Sea Stone" תוכלו למצוא את התכשיטים בימי חמישי ושישי בדיזינגוף סנטר ביריד המעצבים, או במהלך השבוע בסטודיו שנמצא בראשון לציון (ההגעה היא בתיאום מראש).

בכל בוקר שאין לי כוח לחשוב יותר מדי על מה ללבוש השרשרת משדרגת לי בלי מאמץ כל טוטאל לוק שחור וכל טישישט פשוטה. שילבתי את השרשרת בלוק שכבות שאני חורשת עליו לאחרונה - טייץ מבריק עם דוגמה של נחש, טוניקה א-סימטרית, קרדיגן אפור ומעיל שחור ארוך:



שרשרת - Sea Stone - Jewelry by Yam Assoulin, כ 180 שקלים אחרי הנחה
מעיל- H&M, כ 250 שקלים בסייל
טייץ - סטודיו פטשה אאוטלט - 40 שקלים
טוניקה - זארה, 60 שקלים בסייל
צעיף - 5 שקלים בחנות יד שניה של אקי"ם בבת ים
תיק- אסוס, כ 20 פאונד

וכמובן שרום כבר קיבל הזמנה עם הפריטים הבאים שאני חומדת לעצמי:





 פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של המותג:
 Sea Stone - Jewelry by Yam Assoulin

שיהיה שבוע שיקי ומלא אהבה,
Fashionella

5 תגובות:

  1. את ניראת הכי משטוקהולם עם הלוק הזה.
    השרשת שלך אכן מהממת.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! מקווה שאת עושה כיף חיים בניו יורק! מתכננת לבקר שם גם בקרוב, אצטרך את כל הטיפים ממך!

      מחק
  2. אני כל כך אוהבת תכשיטי כסף מאסיביים

    השבמחק