יום שישי, 11 בדצמבר 2015

My Wish List - ווסט פרוותי

עוד מהביקור שלנו בוורשה אני מפנטזת על ווסט פרוותי מחמם. כמעט קניתי אחד שם ואני לא זוכרת מה מנע ממני לרכוש אוץו בסוף אבל מאז מאוד רציתי אחד. בחורף הקודם הווסטים הפרוותיים הפציעו פה ושם אבל לא מצאתי אחד שאהבתי במיוחד. היה חשוב לי שהוא יהיה ארוך ולגבי הצבע לא הייתי סגורה. השנה החלטתי להזמין לי אחד מבעוד מועד ככה שהוא יוכל לשמש אותי בימים הקרירים. זה אמנם היה סיכון אבל למזלי הווסט שקיבלתי מוצלח במיוחד וזול משמעותית מדומים לו שנמכרים עכשיו ברשתות. הווסט הפרוותי משתלב מעולה עם טרנד שנות ה70 שמסרב לעזוב אבל הוא יכול בקלות לשדרג כל אאוטפיט בסיסי


בוורשה הרבה בנות לבשו ווסטים פרוותיים למיניהם וגם ברשת אפשר למצוא דוגמאות נפלאות:



עם ג'ינס או מכנס דמוי עור , עם שמלה למראה בוהמייני ונועזות במיוחד יכולות ללכת על מעיל פרוותי

חשוב לשמור על איזון ולכן האאוטפיט צריך להיות רגוע ולהשאיר את הבמה לפריט הפרוותי וכמובן שמדובר אך ורק על פרווה מלאכותית.

את הווסט שילבתי עם חולצה בצבע שחור משופשף שנקנתה בקייב וג'ינס שחור שאני חורשת עליו ממנגו.



ג'ינס - מנגו כ250 שקלים
חולצה - מקייב, כ 20 שקלים
ווסט פרוותי - Dresslink כ12 דולר עם משלוח
את הווסט אפשר למצוא כאן: http://bit.ly/1FevhqL
מקורות השראה:
http://www.ontheracks.com/page/43/



אל תשכחו לבקר בפייסבוק ובאינסטגרם שלי:

סופ"ש נעים וחמים,
Fashionella


2 comments:

  1. לוק הורס.
    אני מעדיפה מעילים פרוותיים. יש לי הרבה!

    השבמחק
    תשובות
    1. עדיין לא מצאתי את האחד בשבילי וחיפשתי המון!

      מחק