יום שבת, 10 באוקטובר 2015

ישראלי לוהט ובועט - Komono by Mika

ידוע שאני מאוד אוהבת להזמין בגדים אונליין. יוצא לי להזמין בעיקר מאתרים מחו"ל ולרוב אני הולכת על פריטים טרנדיים במחירים זולים או פריטים איכותיים ששווים את ההשקעה. איכשהו מאתרים ישראלים כמעט ולא יוצא לי להזמין. או שאני לא מוצאת פריטים מעניינים או שהמחירים מרגישים לי גבוהים ביחס לתמורה.
אחד הפריטים ששמתי עליו עין לעונת המעבר הוא מכנסיים מחוייטים בגזרה רחבה שמאוד טרנדי עכשיו. אחרי חיפוש אינטנסיבי בחנויות וברשת די ויתרתי על הרעיון כי לא מצאתי את הפריט המושלם. כשפנו אלי מהאתר Komono by Mika והציעו לי לבחור פריט להתנסות ידעתי בדיוק מה אני הולכת לחפש


כבר מהצצה ראשונה ראיתי שהמבחר גדול והמחירים מאוד הוגנים. למרות שהיו המון פריטים שעניינו אותי, מהר מאוד מצאתי את המכנסיים המושלמים


מיקה, בעלת האתר, היא בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר והיא אחראית על עיצוב או יבוא אישי של הפריטים הנמכרים. האתר מאורגן בצורה נוחה מאוד ויש בו מגוון גדול של נעליים, תיקים, תכשיטים, בגדי קז'ואל ובגדים לאירועים במחירים נוחים. לכל פריט מופיעות מספר תמונות ברורות במגוון זוויות צילום, דבר שמקל מאוד על תהליך הרכישה. המשלוחים וההחזרות באתר הם חינם. המכנסיים שהזמנתי הם בדיוק בגזרה שרציתי, המשלוח הגיע מהר והחבילה הייתה ארוזה בצורה מושלמת. המכנסיים יושבים בול והאיכות שלהם טובה

שילבתי את המכנסיים עם חולצת פסים מכופתרת וסנדלים עם עקב. האורך הזה של מכנסיים עלול להיות בעייתי למישהי נמוכה כמוני ולכן נעלי עקב הם בגדר החובה (ועדיף שיהיו בצבע ניוד):



חולצה - זארה, 50 שקלים בסוף עונה
מכנסיים - Komono By Mika
נעליים - מייקל קורס מ 6PM


את המכנסיים אפשר למצוא כאן: מכנסי 7/8 רחבים אפורים
לאתר : Komono by Mika
ודף הפייסבוק: https://www.facebook.com/komonobymika

שיהיה שבוע מעולה,
Fashionella

5 תגובות: