יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

רשימת קניות - חולצות

הגשמים הראשונים הגיעו, מציפים את הרחובות ומעידים שהסתיו כבר ממש כאן. אז אולי עדיין לא צריך להוציא מעילים מהבוידעם אבל חולצות עם שרוול ארוך או אפילו איזה סוודר כנראה ישמשו אותך כבר בקרוב.



בהמשך לרשימת הקניות לעונה הקרה (הפוסט הקודם: פרטי חובה מהמותניים ומטה),  אילו חולצות את פשוט חייבת בארון שלך?



חולצה משובצת - אני אישית מעדיפה חולצה מכופתרת שאפשר גם לקשור על המותניים אבל הכל הולך

חולצה מכופתרת (חולצת אוקספורד) - חלקה או עם פסים , תשמש אותך גם כשכבה נוספת ושיקית בימים קרים (כל הפרטים בפוסט: סוד החולצה המכופתרת)
חולצת ג'ינס - פריט חובה מבחינתי לחורף (ולקיץ) שפשוט נראה טובה עם הכל. חולצת הג'ינס האהובה עלי מצילה אותי בכל פעם שאין לי  מה ללבוש, דוגמאות נפלאות אפשר למצוא גם כאן

סוודר דק - בחרי את המפתח שהכי מתאים לך. גזרת V או צווארון עגול יאריכו את הצוואר ותוכלי לשלב איתם חולצה מכופתרת מתחת. אם בא לך משהו אלגנטי יותר, צווארון גולף לגמרי יעשה את העבודה

סוודר עבה - מראה נונשלנטי שיתאים לג'ינס צמוד או חצאית רומנטית, פחות יחמיא לבנות שאוהבות להדגיש את המותניים, יוצר מראה רחב בחלק העליון

הכל על איך ללבוש סוודרים בפוסט האהוב עלי משנה שעברה: עונת הסוודרים

כשאת באה לבחור את צבע החולצה עליך לקחת בחשבון שני דברים:
1. איזה צבע מחמיא לך - למרות שצבע בורדו או חלודה מאוד טרנדיים השנה לי אישית הם ממש לא מחמיאים לפנים לכן אני אנצל את הצבע הזה בגזרת המכנסיים (כבר התחדשת בזוג אחד מזארה)
2. אילו צבעים של מכנסיים/חצאיות יש לך בארון - עדיף לבחור חולצה בצבע שיתאים לכמה שיותר פריטים בארון שלך

הצבעים שאני ממליצה:
קלאסיים - כחול כהה, אפור ובז'. אם מדובר בסוודר הייתי נמנעת משחור כי הם נוטים לתפוס לכלוכים ולבן שבדרך כלל כבר לא נראה לבן אחרי כביסה אחת
טרנדיים - חלודה, ירוק זית וחרדל. צבעים שכמעט ולא יוצאים מהאופנה אבל גם לא תוכלי לחרוש עליהם יותר מדי כי הם בולטים לעין

היות ועדיין קצת חם לסוודרים החלטתי לחנוך את החולצה המשובצת החדשה שלי מפוראבר21. קניתי אותה בסייל בכ50% הנחה והבד שלה דק ומושלם לעונת המעבר:



חולצה - פוראבר21 - כ25 שקלים בסוף עונה
חצאית - קסטרו - 80 שקלים, ישנה
סניקרס - אסוס , 15 פאונד
תיק - אסוס -20 פאונד

מקורות השראה:
Girl With Curves

סופ"ש נעים ויבש,
Fashionella

3 תגובות:

  1. אחלה פוסט.
    לגמרי הכניס אותי לאווירת סתיו. גם מזג האוויר עוזר קצת :)
    סופ"ש נעים!

    השבמחק