יום חמישי, 27 באוגוסט 2015

לוקים מעוררי השראה בשחור ולבן

אחד השילובים האהובים עלי בבגדים הוא שחור ולבן. הארון שלי מלאה בפריטים בשחור ובלבן ופריטים מודפסים באותם הצבעים. יש לי כמה חברות (שהייתי שמחה לגנוב להן את המלתחה) שמאוד אוהבות את השילוב הזה ולמעשה זה כמעט כל מה שהן לובשות (למעט איזה ג'ינס פה ושם). אמנם בקיץ אני מעדיפה לוקים צבעוניים ושמחים יותר בחורף ובעונת המעבר אני כמעט כל יום מוצאת את עצמי משחקת עם שילובים של שחור ולבן. בימים כאלה שאצלנו עומס החום קצת יורד ובכל העולם כבר נערכים לסתיו אני כבר מתחילה לחלום על לוקים בשחור ולבן.

הנה כמה דוגמאות שיעשו לך עוד קצת חשק לירידה בטמפרטורות:



קלאסי - חלק תחתון שחור חלק עליו לבן, מומלץ להוסיף תכשיט עם נוכחות או נעליים מעניינות

פסים - שמלה, חולצה או מכנסיים בהדפס פסים תמיד יראו שיקיים

גאומטרי - שמלה עם צורה מעניינת או שילוב של מספר פריטים יעוררו עניין וישדרו תחכום

ג'קט שעושה את ההבדל


לא הצלחתי להתאפק והרכבתי לוק לא חם מדי בשחור ולבן. אמנם החולצה בעלת שרוולים ארוכים אבל היא מבד דק ונעים ולא היה לי חם איתה. הנעליים לעומת זאת היו טעות ולא יכולתי לחכות להוריד אותן כבר:


חולצה - מנגו - כ70 שקלים בסייל
חצאית - לפטי'ס כ 40 שקלים
נעליים - זארה - מתנה ליומולדת
תיק - פוראבר21 כ7 דולר
סופ"ש נעים ושיקי, שהסתיו יגיע במהרה
Fashionella

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה