יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

עונת החתונות

עונת החתונות עדיין בשיאה ולי אישית יש עוד כמה חתונות בחודשיים הקרובים. מרוב תמונות ומגנטים כמעט שאי אפשר למחזר את אותה שמלה יותר מפעם-פעמיים (אלא אם כן לא אכפת לך או שמדובר בחבורות שונות לחלוטין). הדרך היעילה ביותר לגוון אך עדיין לא לפשוט רגל היא להשאיל שמלות מחברות. הארון שלי תמיד פתוח לכל חברה שמחפשת מה ללבוש ולכן כשאני צריכה בגד לאירוע אני גם מקבלת בתמורה. בעונה הנוכחית לא יצא לי לקנות אפילו שמלה אחת לאירועים, הכל התבסס על שמלות מעונות קודמות והשאלה מחברות.


אני אוהבת ללבוש לחתונות שמלות צבעוניות ומבחינתי פאייטים הם בחירה מעולה לאאוטפיט חגיגי. שמלה מקסי פרחונית או עם הדפס מעניין אחר היא גם בחירה נהדרת. לרוב אני משתדלת להימנע משמלות שחורות למרות שלרוב זאת הבחירה הבטוחה. אם כבר שחור אני מעדיפה ללכת על אוברול מחמיא (למרות שיש לקחת בחשבון את עניין הנוחות כשהולכים לשירותים). עדיין לא יצא לי ללכת לאירוע בלוק שמורכב ממכנסיים/חצאית וחולצה אבל מאוד הייתי רוצה לנסות.

הנה כמה דוגמאות מרעננות:



שמלת פאייטים

שמלת מקסי פרחונית/מודפסת

אוברול שחור

אם בכל זאת בא לך להתחדש בבגד לעונת החתונות זה זמן מעולה להזמין משהו מאסוס:

לינקים: אוברול פאייטים מקסי

לשמחתי הרבה חברתי גלי היא בול במידה ובגובה שלי ולחתונה של חברים טובים (מזל טוב זיו ובובו אהובים) היא השאילה  לי שמלת מקסי פרחונית מהממת. ללוק הוספתי צמיד גדול בצבע זהב וחגורה תואמת (גם של גלי). החלטתי ללכת על סנדלי פלטפורמה בצבע שחור ושרדתי איתם כל הערב:

שמלה - של גלי
חגורה - של גלי
צמיד - אסנת, כ60 שקלים
סנדלים - ניין ווסט כ 200 שקלים
שעון - Casio מתנה מרום ליומולדת

שיהיה המשך שבוע נעים ופחות חם (הבטיחו הקלה מיום שלישי!)

מזל טוב ונתראה בשמחות
Fashionella

5 תגובות:

  1. פוסט מעולה!
    השמלה שלך מהממת, למרות שאני משום מה פחות אוהבת ללכת עם שמלות מקסי לחתונות, מרגיש לי קצת פחות נוח לריקודים, אבל אני לגמרי איתך לגבי האוברול השחור. יש לי אוברול חתונות שחור של מנגו מלפני כמה שנים שאני לובשת אותו לחתונה אחת כל שנה.
    השנה מתוכננות לבינתיים רק שתי חתונות - לאחת אלבש חצאית מידי וחולצת בטן מהאאוטפיט האחרון שלי בבלוג (מוזמנת להציץ) ולחתונה נוספת, אולי שמלת כתפיות ספגטי שחורה באווירת ניינטיז.
    נשיקות וחתונות כיפיות.
    ספי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ספי! תהני בחתונות ואני מציצה בבלוג שלך כל הזמן (:

      מחק
    2. הצחקת אותי :)
      תודה.

      מחק
  2. אני מהמכורות לפייטים 😃. שמלה משגעת.בחרת ואת נראית נפלא

    השבמחק