יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

איך להתלבש לעבודה בקיץ?

בעודי מתרוצצת בין ראיונות עבודה תהיתי לעצמי איך אני אמורה להיראות יצוגית ואלגנטית ועם זאת שיקית בחום הזה? איך נשים בכל העולם קמות בקיץ מדי בוקר ומתלבשות בצורה הולמת לעבודה?


אחרי עוד קצת מחשבה מעמיקה הבנתי שיש בקושי חודשיים בשנה שבהם ממש יש לי חשק להתלבש - רק בעונות המעבר. כשקר מדי אני מתפתה לזחול החוצה יחד עם הפוך וכשחם מדי כל בגד שהוא לא קצר בצורה בלתי הולמת נראה כמו עינוי סיני. אז היום, יום קיצי של חום יולי-אוגוסט טיפוסי בעודי תוהה כבר מראש מה תהיה התשובה מחר לשאלה הנצחית "מה אלבש היום?", נתקלתי בכתבה המצוינת: How to Dress For Work the Summer

הבלוגרית Anh Sundstorm  מהבלוג המצליח 9to5 chic משתפת ב5 טיפים איך להתלבש בסטייל לעבודה בקיץ:



1. שסע אסטרטגי - במקום ללכת על חצאית קצרה, לכי על חצאית ארוכה יותר עם אך פרגני בשסע למעט אוורור


2. הטי שירט המושלמת - טי שירט לבנה מבד איכותי עם חלק תחתון מתאים, לגמרי תשרת אותך ללוק אלגנטי ומתוחכם. אם את מוצאת אחת כזאת אנא עדכני אותי מאיפה היא


3. שמלת חולצה - לזרוק על עצמך ולצאת, אם בא לך להשקיע אבזרי בחגורה

4. דנים ייצוגי - בגזרות מדויקות ובשילובים מעניינים בד הג'ינס לגמרי יכול להיות מכובד ומרשים

5. שחור נושם - שחור תמיד משדר תחכום ועם הבדים והגזרות הנכונות תוכלי לנצל אותו גם בקיץ. עוד פרטים ותמונות בפוסט: טוטאל לוק שחור, גם בקיץ

בדרך לעוד ראיון ביום חמים במיוחד בחודש אוגוסט ניצלתי את טיפ מספר 2 ושילבתי את הטי שירט החדשה שלי מגולף עם חצאים מודפסת שנקנתה בבודפשט:

חולצה - גולף, כ 40 שקלים בסייל
חצאית - C&A בבודפשט, כ 20 שקלים
סנדלים - מייקל קורס מ 6PM

זאת הזדמנות מצוינת להמליץ על הסייל המעולה והדברים שווים שיש עכשיו בגולף. אני התחדשתי ב 4 חולצות בכ 200 שקלים ואסרתי על עצמי להיכנס לשם בינתיים

שיהי שבוע נעים ופחות לח,
Fashionella


4 תגובות: