יום שישי, 31 ביולי 2015

Trendish:Long Vest או: איך לובשים ווסט ארוך

בעודי חולמת על ימים קרירים יותר שלא יגרמו לי לרצות להתחתן עם המזגן שלי, נתקלתי בכמה וכמה מקומות בטרנד ששמור לימים האלה. מדובר בפריט קלאסי אך טרנדי שמקפיץ מיד כל לוק קז'ואל לרמות חדשות של תחכום - ווסט ארוך. תחשבי על המעיל או הג'קט הארוך האהוב עליך (און זה שאת חולמת עליו) ותורידי לו את השרוולים. הסוג הנפוץ ביותר הוא ווסט בסגנון טרנץ' אך גם כל גזרה אחרת תעבוד


אז כשתצליחי להתאפק עוד לפחות חודש שעומסי החום ירדו ותאמצי את הטרנד, איך תעשי את זה בסטייל?



את מוזמנת לשלב כל סגנון של ווסט עם שמלה או עם מכנסיים וחולצה. ווסט יתאים מעל גופיה או חולצה עם שרוולים בהתאם למידות החום ולאירוע. מבחינת הצבע שחור - לבן וכחול כהה הם הבחירה הבטוחה אבל גם צבעים נועזים יותר כמו חרדל או אדום יראו אלגנטיים ושיקיים. הנה כמה דוגמאות מקסימות מהרשת:

1. ג'קט מחוייט


2. מעיל ללא שרוולים

3. טרנץ'


אחת מחובבות הטרנד המושבעות היא אוליביה פלמרו, איט גירל ופאשניסטה ברמה עולמית שבכל הזדמנות מוסיפה ווסט שיקי לאאוטפיט:



ניצלתי ערב קיצי נעים כדי לנסות את הווסט החדש שלי שהגיע לא מזמן מאליאקספרס. הווסט בצבע כחול כהה הוסיף טאצ' אלגנטי למכנסיים בגזרה רפויה וחולצה לבנה:


מכנסיים - H&M, בסוף עונה 60 שקלים
חולצה - פוראבר21 כ80 שקלים
ווסט - אליאקספרס - כ 18 דולר

אם בינתיים את מתקשה לדמיין אפילו ימים שיאפשרו לך לאמץ את הטרנד, חולצה מכופתרת פתוחה ללא שרוולים או ווסט תחרה יכולים להוות תחליף הולם.

זה בדיוק הזמן להזמין לך איזה ווסט שווה שיגיע לקראת עונת המעבר, הווסט שלי הוזמן מכאן ואחרי גיהוץ אני לגמרי מרוצה,

סופ"ש נעים ושבוע נפלא,

Fashionella



2 comments:

  1. אחד המראות היפים. לא יאומן שהרכבת אותו בעלות כזאת. משגע ומעורר השראה.

    השבמחק