יום שני, 1 בדצמבר 2014

My New Perfect Poncho Coat

הפריט שפשוט הרגשתי שאני חייבת לעצמי העונה הוא מעיל פונצ'ו מושלם שפשוט התאהבתי בו ממבט ראשון:


אז מאיפה הגיע הקסם הזה? ואיפה בעצם כדאי לקנות מעילים בתחילת עונה?


כמה שאני משתדלת לא לקנות בתחילת עונה כי הכל מאוד יקר, לפעמים יש פריטים שאני פשוט לא מצליחה להתאפק מלקנות אותם. בעיה נוספת בלקנות בתחילת עונה הוא הדילמה בין ללכת על משהו טרנדי כי אם כבר קונים שלפחות נהנה ממנו במהלך כל העונה הנוכחית אך אם זאת - אם קונים יקר אולי עדיף משהו שיהיה רלוונטי גם בעונות הבאות. אני תמיד בעד לשלב וללכת עם התחושה הפנימית. בדרך כלל יוצא לי ללכת עם פריטים מיוחדים או טרנדיים לא בדיוק כשהם בשיא האופנה אלא מתי שבא לי עליהם ולא כשרואים אותם בכל מקום. לפעמים זה לפני שכולם מתחילים לחרוש על הטרנד אם יש לי מזל ולפעמים זה אחרי. במקרה הזה החלטתי שהמעיל הזה ישמש אותי גם בעתיד כי הוא ממש נוח ומחמם. בנוסף, בחלק מהרשתות לפעמים יש מבצעים של תחילת/אמצע העונה בדרך כלל על שני פריטים ומעלה אז אפשר לתפוס חברה ולהתחלק או לנצל את ההזמנות לקניית מתנה מפנקת שזה בדיוק מה שאני עשיתי. את המעיל ההורס שלי ועוד ג'קט אפור כמתנת יומולדת לרום קניתי במבצע בגולף (השני ב50% הנחה) כך שהנזק לא היה גדול, בתוספת חבר מועדון וכרטיס מתנה לחגים מהעבודה בכלל יצא שווה. למעשה, כמעט כל המעילים שברשותי הם מגולף ונקנו במבצע כזה או אחר. המעילים איכותיים מאוד ביחס למחיר בסייל (יש לי מעיל שמחזיק במצב מעולה כבר 4 שנים) וגולף היא בין הרשתות הבודדות שמכבדת את כל כרטיסי המתנה והתווים למיניהם גם במבצעים מיוחדים אפילו מבצעים לחברי מועדון. אופציות נוספות לקניית מעילים בתחילת העונה הן ברשתות Forever21 וH&M. המחירים לא גבוהים והאיכות סבירה ביחס למחיר.

את המעיל שילבתי עם כובע רחב שוליים מושלם שקיבלתי כמתנת יומולדת אחרי שחשקתי בו זמן רב ופריט חובה נוסף לחורף - טייץ דמוי עור:


מעיל - גולף, כ250 שקלים
טייץ דמוי עור - חנות אלמונית, כ50 שקלים
סריג - קסטרו, 129 שקלים משנה שעברה
שניקרס - קונברס אולסטארס 200 שרלים
כובע - אסוס, מתנה מחברה

שיהיה חורף טרנדי וחמים,
המשך שבוע נפלא,
אלה

8 תגובות: