יום שלישי, 18 בנובמבר 2014

Made in China - The Perfect Plaid Shirt

המזל הכי גדול שלי בכל מה שנוגע לקניות הוא שאני יודעת לדחות סיפוקים. אני מאוד אוהבת לקנות ולהתחדש ולפעמים יש פריטים שאני ממש מפתחת אליהם אובססיה קלה אבל גם אז אני לא קונה בלי לחשוב פעמיים.  או שלוש. או יותר בייחוד אם מדובר בפריט יקר או שסתם לא נראה לי שווה את המחיר. האובססיה שלי למשבצות היא לא דבר חדש אבל כבר כשהיינו בפולין חיפשתי בטירוף אחרי חולצה משובצת בגוונים של שחור ואדום. גם אחרי חיפוש אינטנסיבי במיוחד אף אחת מהחולצות שמצאתי לא עמדה בדרישות - כל החולצות שמצאתי היו ארוכות/רחבות/משובצות/יקרות/סתמיות מדי. ואחרי שראיתי כל כך הרבה חולצות וידעתי בדיוק מה אני לא רוצה כך שהיה לי כבר וויז'ן של החולצה המושלמת. כשחזרתי לארץ והמשכתי לחפש אבל המצב היה גרוע בהרבה בעיקר מבחינת המחירים המופקעים (בעיני 200 שקל לחולצה זה המון), וכך בלית ברירה פניתי לAli Express. אחרי חיפוש קצר מצאתי את החולצה המיועדת ב 10 דולר, בחנתי את המידות וקוויתי לטוב. להפתעתי החולצה אפילו הגיעה די מהר ואחרי שבועיים כבר חיכתה לי בתיבת הדואר ולמזלי הרב היא עלתה על כל הציפיות: האורך מושלם, היא לא צמודה ולא רחבה מדי, הבד נעים והצבעים בדיוק כמו שרציתי. כבר הספקתי ללבוש אותה בכמה הזמנויות אבל זה בינתיים השילוב האהוב עלי:





חולצה משובצת Ali Express כ 10 דולר
גופיה - Swear כ 30 שקלים
טייץ דמוי עור - 50 שקלים
כובע - C&A בפולין - כ 40 שקלים
סניקרס -Converse כ 200 שקלים

chictopia

עד האובססיה הבאה,
שבוע נפלא וימים רגועים יותר,
אלה

2 comments: