יום שישי, 28 בנובמבר 2014

טיפ טיפוח - לקים במבצע

אני לא מרבה לכתוב על טיפוח וקוסמטיקה בעיקר כי זה לא ממש הקטע שלי. אני לא כל כך אוהבת להתאפר אבל לקים הם אהבה ארוכת שנים. יש לי אוסף מכובד של לקים ואני בכל הזמנות רוכשת עוד ועוד לקים בצבעים חדשים (או כאלה שיש לי כבר אבל שכחתי מקיומם). הרכישות האחרונות שלי הן של חברת פופה שעד כה לא יצא לי לקנות כי הם יקרים יותר מהשאר בדרך כלל, אבל עכשיו יש באפליקציה של הסופר פארם קופון ללקים של פופה ב 5.90 שקלים!



מה כדאי לקנות ואיך לגרום ללק להחזיק מעמד יותר זמן?

יש המון צבעים יפים ומהניסיון שלי בינתיים המריחה קלה ונוחה יחסית והלק עמיד בצורה טובה. לקראת החורף כדאי להצטייד בגוונים שונים של חום ואפור ובצבעים כהים ודרמטיים שיתאימו לצבעים הטרנדיים באגף הלבוש כמו כחול כהה ובורדו. אני אישית מאוד אוהבת גם את הצבעים פסטליים העדינים שקצת שוברים את הצבעים הכהים שאופייניים ללבוש החורפי.  אני מקפידה למרוח שתי שכבות של לק לחיזוק הצבע (למרות שבחלק מהגוונים אפשר להסתפק בשכבה אחת), ואחרי הייבוש אני מורחת שכבה  נוספת של לק ציפוי ג'ל. אני משתמשת בציפוי ג'ל של ג'ייד כי זה מה שהיה במבצע אבל אני מניחה שהלקים של כל החברות עושים את אותה העבודה, ככה הלק מחזיק בערך שבוע בצורה טובה. הראשון שבחרתי לנסות הוא החום (שלישי משמאל) שמספרו 050 וזה המצב אחרי 3 ימים:

המבצע נגמר בקרוב וגם המבחר הולך ומצטמצם אז כדאי למהר (שימו לב שבחלק מהסניפים אין פופה),
שיהיה סופ"ש שמשי ונפלא,
אלה

2 comments: