יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

The White All Stars

אני מודה, אני מכורה. ממש, אבל ממש ממש מכורה לאולסטאר הלבנות שלי. מאז שהן נקנו לי כמתנת יום הולדת מרום לא הפסקתי לחרוש עליהן. ולראות אותי חורשת על נעליים עד כדי כך זה בהחלט מחזה נדיר. כנראה האובססיה כבר התפתחה לפני שרכשתי אותן כי פשוט לא הצלחתי למצוא את המידה שלי בשום מקום. וגם כשכבר הן נמצאו באיזה חנות בפתח תקווה הזוג הראשון היה מעט גדול והזוג השני לא מצא חן בעיני כי שתי הנעליים היו מעט שונות זו מזו וזה שיגע אותי אבל כמו שאומרים, פעם שלישית גלידה ובסוף הצלחנו. מאז הן כבר הספיקו לעבור כביסה כי הן מתלכלכות בקצב מטורף ולמרות שזה לא ממולץ לנעליים יצא לי כבר לכבס נעליים כמה פעמים ובינתיים הן שורדות. במסגרת החרישות על האולסטאר הן כבר שולבו באינספור לוקים אבל השילוב האהוב עלי הוא תמיד עם שמלה בסגנון חצי אלגנטי שמקבל קונטרה מגניבה מהנעליים והטוטאל לוק שיקי ונוח. לארוחת צהריים בשבת האחרונה האולסטארס שולבו על שמלה שחורה  של קסטרו שעל הבטנה הלבנה שלה יש ציור של ליצן וג'קט קליל מלוצ'י:


שמלה - קסטרו, 60 שקלים
עליונית - לוצ'י, 130 שקלים
סינקרס - קונברס אולסטארס, 200 שקלים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה