יום שלישי, 14 באוקטובר 2014

Last Summer Days

אני כל כך אוהבת את הימים האחרונים של הקיץ, כשכבר קריר בבקרים ובערבים אבל בצהריים עדיין אפשר לנצל את בגדי הקיץ הקצרים. היות ורוב הבגדים שלי נקנו הפעם (ולמעשה תמיד) בסוף העונה ועדיין לא יצא לי ללבוש את כולם, אני בהחלט מנצלת את ההזמנות האחרונה להנות מהם. זה גם זמן טובבשבילי לעשות סדר בארון ולהפיק לקחים מהקניות שלי העונה - מה לבשתי יותר, מה לבשתי פחות, מה היו הפריטים הכי פרקטיים והכי משתלמים שקניתי ולעומתם מה היו הקניות האימפולסיביות והלא פרודקטיביות שלי. זאת גם הזמנות מצויינת לעשות סדר בארון ולהכין שקיות בגדים למסירה וכמובן גם לעשות רשימת קניות לעונה הבאה.
אחד הפריטים האהובים עלי מהקיץ האחרון הוא חולצה עם הדפס של אננס צבעונית מזארה שהיא פשוט כייפית. אני לא חושבת שהיא תהיה רלוונטית בקיץ הבא אבל היות והיא עלתה 40 שקלים זה לא יבאס אותי במיוחד. באחד מימי הקיץ בחרתי לשלב אותה עם חצאית מיני בצבע תואם מSwear תיק קלאצ' מזארה וכמובן הסניקרס האהובות והחרושות שלי:

חולצה - זארה, 40 שקלים בסוף עונה
חצאית - Swear כ 30 שקלים
סניקרס - קונברס אולסטארס, 200 שקלים
קלאצ' - זארה 30 שקלים בסוף עונה

שיהיה חג שמח ונעים,
אלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה