יום שישי, 17 באוקטובר 2014

His\Hers

לפעמים המציאות הכי שוות מתחבאות במקומות הכי לא צפויים. יצא לי ממש לא מזמן לרכוש את מה שמסתמן להיות הפריט האהוב עלי ביותר לעונה הקרובה והוא נמצא דווקא במחלקת הגברים. למרות שאני לא חושבת שאני שמרנית במיוחד בקניות שאני עושה ובאגף האססוריז אני מלווה הרבה מבן זוגי, דווקא בבגדים לא יוצא לי לקחת הרבה פריטים מהמלתחה הגברית. אולי זה בגלל המידות שלי שלא מאפשרות לי לגנוב חולצה מהחבר או כי ברוב הרשתות החנויות של הגברים והנשים מופרדות אבל הפעם היה לי מזל באגף הגברים של פוראבר21. במהלך שיטוט סטנדרטי ראיתי מרחוק הדפס שמצא חן בעיני וכשהתקרבתי גיליתי שמדובר בטישירט לגברים מבד עבה וחורפי שהייתה ארוכה למדי. אפילו בלי למדוד הבנתי שמדובר בשמלת חורף מושלמת בשבילי! גם המחיר היה שווה במיוחד (בערך 50 שקלים). בשיטוט נוסף גילית שהחולצות המשובצות המכופתרות של הגברים בפוראבר21 ממש שוות אבל לצערי כבר לא היו מידות. גם בH&M אפשר למצוא קרדיגנים שווים במחלקת הגברים שישמשו אותך מצויין בתור פריט אוברסייז אופנתי. השמלה\חולצה שמשה אותי נאמנה ביום ארוך בוורשה בשילוב עם ווסט דמוי עור ומגפונים שחורים:



שמלה\חולצה - פוראבר21, כ 50 שקלים
ווסט דמוי עור - H&M, כ 130 שקלים
מגפונים - אסוס, 19 פאונד
כובע - טופטן, 20 שקלים


המשך סופ"ש רגוע וחזרה נעימה לשגרה,
אלה

2 comments: