יום שישי, 12 בספטמבר 2014

Mom's Dress

כשהייתי קטנה ביליתי עם אמא שלי הרבה בחנויות בגדים. רק עכשיו אני מבינה עד כמה החוויות האלה עיצבו את הזהות האופנתית שלי ובעצם היוו בסיס לאהבה העמוקה שלי לבגדים ולקניות. להבדיל ממני, אמא שלי לא הייתה מחפשת סיילים או קונה בחנויות יד שניה וחושבת פעמיים על פריט שעולה יותר מ100 שקלים, אלא פשוט קונה מה שנראה לה יפה ואיכותי. אמא שלי תמיד הייתה לבושה בקפידה עם הפריטים הכי שווים שיש. היום אמא שלי פחות מתעסקת באופנה ולמזלי כמה פריטים בודדים שרדו את השנים ומצאו את דרכם לארון שלי. אחד הפריטים האהובים עלי היום הוא שמלה עם הדפס שנקנתה בגן העיר בתל אביב באחת החנויות. בעבר לא אהבתי את השמלה הזאת אב למזלי שמרתי אותה והיום היא משמשת אותי נאמנה ויכולה להתאים לכל אירוע תלוי איך מאבזרים אותה. לבשתי את השמלה לעבודה עם הסניקרס הלבנות שלי שעליהן אני חורשת, וסט שחור והתיק האהוב שלי מזארה:



שמלה - מתנה מאמא
נעליים - אול סטאר 200 שקלים
תיק - זארה - 170 שקלים
וסט - חנות אלמונית כ30 שקלים


סופ"ש נפלא,
אלה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה