יום שבת, 23 באוגוסט 2014

My first Adika skirt + Foxy shirt

אתר הקניות המכוון "עדיקה סטייל" פעיל כבר לא מעט זמן במחוזוחיתנו. דווקא אני , שמחשיבה את עצמי לקניינית רשת מדופלמת איכשהו נמנעתי כל הזמן הזה להזמין משם. אולי זה החשש מהאיכות של המוצרים המיובאים (מניחה שהרוב מסין) או המחירים שלטעמי גבוהים יחסית. עם את חברות שלי נסחפו וקנו לא מעט פריטים דרך האתר , חלקם מוצלחים יותר חלקם מוצלחים פחות אך היה זה פריט אחד שפשוט קנה אותי. חברתי גלי קיבלה בשבוע שעבר חצאית מידי מהממת בצבע שחור מעדיקה ואחרי שגנבתי אותה לאיזה שבוע וגיליתי שהאיכות שלה מעולה והמחיר יחסית נוח, לא יכולתי שלא להזמין אחת כזאת לעצמי בצבע לבן.
את החצאית בחרתי לשלב עם חולצה בצבע אפור עם הדפס ייחודי של שועל שעוצב על ידי חברה מוכשרת (Anya Genkina) במסגרת לימודיה בשנקר. אני לא יודעת איך אפשר לרכוש את החולצה כרגע אבל אם יהיו מכירות אני מבטיחה לעדכן.
לצערי החצאית שלי עדיין לא הגיעה, אבל בינתיים יש תמונות עם החצאית של גלי:





חצאית - עדיקה , 89 ש"ח בסוף עונה
חולצה - עיצוב של חברה מוכשרת Anya Genkina
נעליים - אלדו, 125 ש"ח
תיק - פוראבר 21, כ 5 דולר

chictopia
המשך סופ"ש נעים ורגוע,
אלה.

4 תגובות: