יום שישי, 25 ביולי 2014

Denim Shirt

הימים החמים האלה ממש לא עושים לי טוב. כל יום כמעט הוא יום שיער רע ולי אישית מאוד קשה לבחור אאוטפיט שגם יהיה שיקי וגם לא יהיה חם בטירוף. האופציה המתבקשת היא חצאית אבל חצאית קצרה לא תמיד מתאימה למשרד או אפילו לנסיעות באוטובוס שיכולות להיות קרירות למדי. יצא לי לקנות כמה חצאיות בחנויות יד שניה והאמת שלא יצא לי ללבוש את רובן כי לא מצאתי עם איזה חולצה לשלב אותן - גופיה דקיקה אמנם תאזן את החלק התחתון הצנוע אבל שוב מתעוררת בעיית הקור וההתאמה למשרד ואילו חולצה עם שרוולים עלולה ליצור מראה כבד ודודתי. באחד הימים במהלך השבוע עשיתי סדר בארון פתאום הבנתי שהשילוב האידאלי הוא חולצת ג'ינס מכופתרת ללא שרוולים! החולצה שנקנתה בפוראבר21 משרתת אותי נאמנה כבר תקופה ועכשיו אני מתכננת לרכוש לי עוד אחת כזאת לפחות בצבע אחר. חולצת ג'ינס ללא שרוולים תמיד נראית שיקית, לא חסודה וגם לא חשופה מדי ואפשר לשלב אותה כמעט עם כל דבר:
1. עם מכנסיים צבעוניים - שחור, לבן, ירוק, צהוב, כתום, הכל הולך. אפשר להוסיף סניקרס לבנות ואת מסודרת.

2. עם חלק תחתון מודפס - חצאית או מכנסיים, עדיף בצבעים שמתכתבים עם צבע החולצה בשילוב עם סנדלים בצבע תואם.

3. עם מכנסי ג'ינס בגוון שונה מהחולצה -  ארוכים למשרד או קצרים ליום יום בתוספת סנדלים חומים ותיק עם הדפס חייתי.

והנה הלוק שלי:

חולצת ג'ינס - פוראבר 21 כ 30 שקלים בסייל
חצאית פרחונית - יד שניה כ 10 שקלים
נעלי אספדריל - סטייל ריבר כ 30 שקלים 
תיק - זארה - 150 שקלים

lookbook
chictopia

סופש רגוע ושקט,
אלה.



5 תגובות:

  1. הלוקים שהצעת מקסימים..אני נורא אוהבת את הצבעוניות שלהם!
    בעיקר הכתום מגניב

    שיהיו לנו ימים שקטים (:
    xoxo
    www.photogenici.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! ממש כיף לעצב לוקים באסוס פאשן פיינדר!

      מחק
  2. וואו שילוב מדהים!!
    האאוטפיט שלך גרם לי לבהות במסך במשך כמה דקות חח אני לא צוחקת!
    הצבעוניות של החצאית עם הניטרליות של החולצה משתלב כל כך יפה.
    מושלם!♥

    http://sapirgoldman.blogspot.co.il/

    השבמחק
  3. חולצה מכופתרת קצרה כזאת מתאימה לנשים

    השבמחק