יום שישי, 6 ביוני 2014

How to wear Neon/להוסיף קצת צבע לחיים

החיבה שלי לפרטי לבוש צבעוניים רק הולכת וגדלה בשנים האחרונות. בתור מישהי שפעם הייתה לובשת רק שחור ולבן לא האמנתי שיבוא יום שבו המלתחה שלי תהיה כל כך צבעונית. בכל בוקר כשאני מנסה לבחור משהו ללבוש אני גם לוקחת בחשבון באיזה צבע מצב הרוח שלי נמצא היום. כמו שקשה לי לדעת יום קודם איזה סגנון יתחשק לי בבוקר, גם את הצבע שיבוא לי קשה לנבא מראש. עיקר הצבעוניות של האאוטפיטים שלי מתרכזת בנעליים והזוג הכי כייפי ומעניין שיש לי עכשיו הוא סניקרס בצבע ורוד זוהר. הסניקרס תמיד זוכות להרבה התייחסות ומחמאות ולי הן תמיד משפרות את מצב הרוח. אני אוהבת לשלב את הסניקרס עם לוק בצבים רגועים או עם פריט נוסף שמתכתב איתן בצבע. הבסניקרס משתלבות מעולה בכל אאוטפיט - עם ג'ינס וחולצה לבנה, עם חצאית פרחונית בגוונים של ורודאו בטוטאל לוק בשחור או בלבן. הפעם בחרתי לשלב את הסניקרס עם טייץ עם הדפס צבעוני, גופיה לבנה וג'קט ג'ינס:

סניקרס - פריימרק , 6 יורו
טייץ מודפס - מיטל סופר, פרישמן 42, תל אביב,  100 ש"ח
גופיה - swear , כ 40 ש"ח
ג'קט ג'ינס - יד שניה , 10 ש"ח
תיק - נייק מאסוס , 7 פאונד
משקפי שמש - אסוס , 12 פאונד



סופ"ש נפלא,
אלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה