יום ראשון, 23 בפברואר 2014

New Red Booties

יש לי בארון מספר לא מבוטל של נעליים מאסוס (בערך עשרה זוגות, אני פשוט נגד לספור כמה נעליים יש לי כי אז אני אתחיל להאמין שיש לי יותר מדי) ורובן המוחלט ללא עקב. למרות שאני מכירה היטב את המידה שלי ויודעת אילו נעליים מתאימות לי, עדיין קשה לי להזמין נעליים עם עקב מהחשש שהן לא יהיו נוחות. ולמרות החשש ובעיקר בגלל המחיר הנמוך הזמנתי לאחרונה מאסוס שני זוגות של מגפונים עם עקב בכלל לא קטן. הזוג שני שהזמנתי והגיע השבוע הוא מגפון אדום של חברת אלדו שעלה לי כ 120 שקלים ולמרות העקב האימתני התגלה כנוח והליך בהחלט. הצבע שלו נראה הרבה יותר כהה בתמונות באתר וזה קצת מבאס אבל הוא עדיין נראה מעולה. שילבתי את המגפון עם חצאית שחורה מבריקה בגזרת A שנקנתה בקסטרו בסייל בשנה שעברה וחולצה פרחונית בגוונים שתואמים לנעליים מפוראבר21:

אפשר למצוא את התמונות גם כאן:



שהיה שבוע נפלא ופרחוני,
תודה לרום על התמונות,
אלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה