יום ראשון, 9 בפברואר 2014

Back to Basics

יש את הבקרים האלה שאני מעדיפה להישאר עוד כמה דקות מתחת לפוך ואז יוצא שממש אין לי זמן להתלבש או להחליט מה מצב הרוח האופנתי שלי באותו היום. אם לא חשבתי על משהו שבא לי ללבוש יום קודם, להתלבש עלולה להיות משימה בכלל לא פשוטה (ורום יוכל להעיד על כך). יש לי כמה פריטים שנועדו בדיוק למצבים האלה. בניהם שמלה/טוניקה שנקנתה בהודיס לפני כחצי שנה ומצילה אותי בכל פעם שאין לי כוח או זמן לבחור בגדים. מדובר בטוניקה באורך של חצאית מיני בצבע שחור שעלתה לי 60 שקלים (ועכשיו נמכרת במבצע של 3 ב 100). הטוניקה עשויה מבד דק ומשוחרר ויוצרת לוק קליל ולא מאמץ. אני אוהבת לשלב אותה עם גרביונים מיוחדים או טייץ מתחת, גם כי קר וגם כי היא בכל זאת די קצרה. אני מעדיפה ליצור לוק מחוספס עם מגפוני אופנוענים ומעיל דמוי עור אבל אפשר לבחור בלוק קלאסי יותר עם נעלי אוקספורד, צעיף צבעוני וז'קט מחוייט. היום בחרתי בגרביונים מיוחדים שקיבלתי לא מזמן מאסוס ובכובע האהוב שלי מH&M:

הטוניקה מגיעה בכל מיני צבעים ואני ממליצה להצטייד בכמה כאלו לעונת המעבר.
שבוע נפלא,
אלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה