יום שני, 16 בדצמבר 2013

Casual

הסופה הגדולה מאחורינו ואין ברירה אלא לצאת קצת מהבית, בייחוד כשיש לימודים אז חייבים. למרות שרק המחשבה על האוניברסיטה גורמת לי לרצות להתכרבל באיזה טרנינג ענק אני מתגברת על העצלנות ומתלבשת בהתאם. עיקר המוטיבציה שלי נובעת מחברה שלי קארין שהיא המלכה בלהתלבש שיק ללימודים. היא תמיד מגיעה מתוקתקת באיזה חצאית הורסת או בלייזר מחמיא. בתמונה קארין לובשת מעיל מזארה משנה שעברה וחצאית שנקנתה באסוס לא מזמן (יש לי קרדיט מלא על ההתמכרות שלה לאתר). המגפונים הם הרכש החדש שלה לחורף מחנות She's. אני לובשת מעיל טרנץ' שנקנה בכ 100 שקלים בhttp://www.dinodirect.com/ , שהגיע יחסית מהר וגם באיכות די טובה, מגפונים על עקב מאסוס, ג'ינס מפוקס וסוודר מפוראבר 21. בכל מה שנוגע לקניות מאתרים סיניים גדולים כדאי לבחון טוב טוב את המידות ואת הביקורות שיש על המוצר שרוצים לקנות. יצא לי כבר לקבל כמה שמלות באיכות ממש גרועה.

המשך שבוע חמים לכולם,
אלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה