יום שני, 11 בנובמבר 2013

In Love with My Dr. Martens

קשה להאמין שהנעליים המדהימות האלה של ד"ר מרטינס שאני חורשת עליהן המון לאחרונה כמעט הוחזרו לחנות של אורבן אאוטפיטרס בקופנהגן אחרי שהתחרטתי על קנייתן. למזלי הרב ביום האחרון שלנו שם החנות הייתה סגורה ולמרות שהתבאסתי לא היה מה לעשות והנעליים עשו עליה לארץ הקודש. ועכשיו, בעונת המעבר אין נוחות ושימושיות מהן! כבר יצא לי לנסות אותן בכל מיני שילובים אבל האהוב עלי הוא עם חצאית עיפרון בהדפס הגרפיטי שזה עתה הגיעה מאסוס והכובע האהוב עלי:


למרות שבא לי לקנות עוד כמה חצאיות כאלה, כרגע אני בגמילה עד סוף השנה. אולי ככה אני אצליח לחסוך קצת לקראת עונת הסיילים ולקנות כמה דברים שווים ובזול. מזל שיש לי עוד שתי הזמנות של בגדים בדרך (שנקנו מזמן) שיעודדו את רוחי בינתיים.
מוזמנים לבקר בעמוד הפייסבוק החדש שלי ולפרגן בלייק:
https://www.facebook.com/pages/CooknFashion/1429084193973937
עד אז המשך שבוע נפלא לכולם,
אלה

תגובה 1:

  1. Hello,

    I'm Valencia, the community manager of WhatIWear. I checked out your blog, and I think your style is awesome! It should be seen by more people! That's why I'd like to invite you to WhaIWear.com. With 1,5 million page views a month, WhatIWear.com is the leading street style website in Asia. Plus, we're still growing, so it's perfect for rising fashionistas to have their chance to SHINE at the spotlight.

    Maybe you can post these pics as your first looks on WhatIWear? I bet our members will be rooting for you as well!

    We cannot wait to see your awesome style.
    Click www.whatiwear.com to get started.


    See you soon,
    Valencia
    Community manager

    השבמחק