יום שני, 9 בספטמבר 2013

Winter is coming

אני לא טיפוס של קיץ, החום והלחות ממש לא בשבילי. כולם עצבניים ומזיעים וממהרים אל המזגן, אפילו הים החביב על כולם לא מדבר אלי. מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי להתרוצץ בשלוליות וחיכיתי לגשם הראשון ולימים קרים כדי להוציא מהארון את המגפיים האהובים , המעיל המחמם, הצעיפים, הכפפות, הכובעים.... הקיץ אצלי עיקרו ניסיונות נואשים לשמור על סטייל למרות החום והדילמה התמידית בין שיקי לקצר ומאוורר, שאצלי פשוט לא מסתדר ביחד.  אני מעבירה את רוב הקיץ בפנטזיות על החורף ועל מה אני הולכת ללבוש השנה או אילו מגפיים אני אזמין לי מאסוס לחורף הקרב ובא. בימים אלו כבר אי אפשר להתעלם מנוכחותו של החורף שמפציע בכל רשתות האופנה כאילו לא חם לנו מספיק ואנחנו צריכים לראות בכל חלונות הראווה בגדים מעור, מגפיים ומעילים. אז אילו טרנדים מצפים לנו בחורף הקרוב?

1. משובץ - טרנד שכבר טפטף אלינו שנה שעברה בהשפעה ישירה משנות ה 90 מסתער בכל הכוח על הרשתות המובילות. גם בlookbook כבר אפשר לראות חליפות שני חלקים משובצות בווראציות שונות.
1-3 זארה 4 מנגו
1 מנגו 2 זארה 3 Thankoon   ו 4 net-a-porter

2. עור - טרנד שמלווה אותנו כבר שתי עונות והולך ומתחזק השנה בגוונים של בורדו ואפילו זהב.
1-זארה 2-3 - מנגו 4 farfetch
1 זארה 2 Theory , ו 3-4 Givanchy

3. Black&White - טרנד שתמיד נראה שיקי ומסרב להיעלם מהנוף ובכל אחת מעונות השנה מקבל אינטרפרטציה אחרת.
1-2 זארה 4 מנגו

1 Ninarichi  ו 2-4 farfetch.com

4. גזרות רחבות - גם בחורף, צלליות רחבות ורחוקות מהגוף ממשיכות ללוות אותנו וליצור מראה לא מתאמץ  ומתוחכם.
1, 3 זארה 2 מנגו 4 net-a-porter

5. מנומר - טרנד שבא להולך ובהחלט לא מתאים לכל אחת אבל עם לוק סולידי מסביב אפשר לשחק אותה בגדול.

6. ספורטיבי - הטרנד הנוח מסרב לעזור ומביא איתו שלל עליוניות ומכנסיים אפורים שיכולים להתאים לאימון בחדר כושר או ליציאה בערב עם האיבזור המתאים.

7. הדפסים - בכל הצורות והגדלים, פרחים, אתניים וסתם אבסטרקטיים, בגדים עם הדפסים יכולים לעורר כל לוק משנת החורף שלו.
1,2,4 זארה 3 מנגו
1 net-a-porter ו 2,4 אסוס 3 giambattista

אז עד שהחורף יגיע (ואני מקווה שמספיק מוקדם השנה) או עד הטיסה הבאה לאירופה הקרירה אני אמשיך לחלום על הטרנדים לחורף הקרוב...
אלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה