יום חמישי, 12 בספטמבר 2013

התסרוקת המושלמת


במהלך אחת הסגירות בעבודה נהיה לי קצת משעמם ועמדתי מול המראה ושיחקתי בשיער ופתאום קלטתי פוטנציאל אדיר לתסרוקת שעד עכשיו לא היה לי מושג איך לעשות ככה שהיא תחזיק. אני ממש אוהבת סרטים לשיער, בעיקר עם שיער אסוף ובקיץ אני אפילו לא יכולה לחשוב על פוני לכן האופציה האידאלית היא שיער מוגבה. הבעיה היא שהסרט מחליק אחורה והנפח יורד לכן היה צורך במשהו שונה משיער מגולגל וחלק קדמי מוגבה בעזרת סיכות.
מה שעשיתי הוא קוקו גבוה שאת חלקו הפזור העברתי לכיוון המצח וחזרה כך שנוצרה צורה של פקעת ואת הקצה הכנסתי חזרה לקוקו. מלפני הגומיה קשרתי סרט אותו קיבעתי וחיזקתי בעזרת סיכות. בתמונות אפשר לראות את התוצאה:


 אני לובשת חצאית של קסטרו שנקנתה שנה שעברה ב100 שקלים בסוף עונה, חולצה מאוד שימושית שקניתי בבת ים ב30 שקלים ונעליים יד שנייה של אלדו שנקנו בשוק בכיכר דיזינגוף ב30 שקלים. הסרט היה שייך לסבתא שלי ובחרתי לקשור אותו למעלה  והצבע האדום אהוב עלי במיוחד אבל אפשר לנסות גם עם קשת או קשירת טורבן. בהצלחה!
ד''ש מבודפשט, אלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה