יום שלישי, 23 ביולי 2013

Copenhagen

כפי שכבר פרסמתי פה, רום השתתף בתחרות "מומחה הבירות של ישראל" מטעם קרלסברג וגרף את המקום הראשון והוכתר כאלוף הבירה הראשון של ישראל: אלוף הבירה בynet , אלוף הבירה באיש הענבים . למרבה המזל הפרס למקום הראשון היה טיסה זוגית לקופנהגן הכול כלול!
למעשה היה זה טיול מאורגן לקבוצה של כ 30 אנשים, רובם בעלי פאבים ומסעדות שעמדו ביעדי המכירות של קרלסברג.
הגענו לקופנהגן ב 4.7, יום חמישי (יום לפני שאר הקבוצה) בשעות הצהריים, אחרי קונקשן קצרצר בפראג ככה שכל הערב היה לרשותנו. אחרי שהתמקמנו במלון מדהים במרכז העיר first skt. petri יצאנו לסיבוב בגני טיבולי, שזהו למעשה פארק השעשועים הראשון בעולם. למרותו של רום לא עלינו על המתקנים אלא סתם הסתובבנו, שתינו בירה ונהינו מהאווירה ומהשקט. כשנהיינו רעבים ישבו לאכול במסעדה במתחם הגנים והזמנו מנה אחת עצומה של ספייריבס לשנינו:

היינו די עייפים מהטיסה ומהיום הארוך אז פרשנו לישון יחסית מוקדם, בשעה 22:30 כאשר בחוץ עדיין יש אור.
קמנו רעננים בשעה 8:00 ליום השני שנפתח בארוחת בוקר מפנקת במלון. ארוחת הבוקר כללה גבינות, נקניקים, דגים , פירות, נקניקיות, תפוחי אדמה אפויים ועוד המון דברים טעימים ומשמינים. אחרי שאכלנו מספיק (ואולי קצת יותר ממספיק) יצאנו לסיור במדרחוב שליד המלון. מהר מאוד גילינו שכמו האוכל, גם הבגדים די יקרים אז לא קנינו הרבה. אני חזרתי עם שני זוגות נעליים , סניקרס של ניו בלאנס בהשפעת דנמרק ודוקטור מרטינס נמוכות בצבע סגול בהיר. שניהם היו בסייל אז המחיר בהשוואה לארץ היה משתלם למדי. תמונות יפורסמו בימים קרים יותר.
למרות הסלידה שלי מנעלי ספורט למיניהן נשות קופנהגן הצליחו להשפיע עלי. הן מסתובבות כל היום בסניקרס ואפילו יוצאות איתם למסיבות וזה פשוט נראה מעולה. עם חצאית צמודה או מכנס קצר וטופ אוברסייז או עם סקיני מקופל מעל הקרסול עם טי שירט מתקבל לוק לא מתאמץ, שיקי ובעיקר נוח להפליא. אחרי שניסיתי בעצמי, אני מחכה למשלוח של זוג נוסף. זהירות, זה ממכר. להלן כמה דוגמאות מהלוק בוק:

אחרי סיבוב הקניות המשכנו לנמל של קופנהגן שם נהנו מבירה טובה, מזג אוויר מושלם ונוף מהמם:

משם המשכנו ישירות לשדה התעופה כדי לחבור לשאר חברי הקבוצה, איתם נסענו לפסטיבל רוסקילדה. פסטיבל רוסקילדה הוא פסטיבל רוק המתקיים מדי שנה בעיר רוסקילדה הסמוכה לקופנהגן וכולל מאות אלפי משתתפים. אנחנו הגענו ביום השני לפסטיבל להופעה של ריהאנה. כמובן שהיינו מעדיפים להגיע יום אחרי להופעה של מטאליקה (ולא רק כיוון שההופעה שלה הייתה ממש גרועה) אבל השתדלנו להינות מכל רגע. זכינו להיכנס למתחם הVIP של קרלסברג שם קיבלנו בירות חינם כל הערב. אכלנו קצת ג'אנק פוד במתחם ולקראת השעה 1:30 בלילה נסענו חזרה למלון שיכורים ומרוצים.

היום השלישי כלל סיור במבשלת קרלסברג, ארוחת צהריים וכמובן בירות חינם. אחרי הסיור חזרנו למנוחה במלון ובערב יצאנו לסיור אופניים ברחבי העיר. הסיור הסתיים בגני טיבולי לארוחת ערב (לשמחתנו במסעדה שונה מזו שביקרנו בה ביום הראשון). אחרי הארוחה המדהימה המשכנו למועדון לילה בשם HIVE. הבילוי שם לא ממש היה בסגנון שלנו אז חתכנו מהר במטרה לקום מוקדם לסיור נוסף בעיר.

את היום הרביעי והאחרון התחלנו בטיול רגלי לאזור כריסטיאנה שנמצא בעיר, עליו קיבלנו המלצות רבות. לאחר מכן חזרנו למלון בכדי לארוז והמשכנו לסיור בסירת מרוץ סביב העיר. לסיום אכלו במסעדת ויקטור ממש ליד המלון.

בלב כבד אספנו את המזוודות ויצאנו לעבר שדה התעופה, מלאים בחוויות ובעיקר בטעם של עוד.