יום שלישי, 2 באפריל 2013

חגיגות סוף החג

סופו של חג הפסח בשבילי הוא תמיד חגיגה - נגמרו ימי העבודה הארוכים והמתישים, אפשר לאכול חמץ ובעיקר אפשר לשתות בירה! למרבה הצער אנחנו לומדים למועד ב אז אין לנו הרבה זמן לבלות. לאכול הרי חייבים אז עשינו הספקה וקפצנו לסרגוס שנמצא ממש לא רחוק מהדירה שלנו להתפנק על המבורגר ובירה. היות ולא יוצא לי לצאת הרבה בין עבודה ללימודים, ניצלתי את ההזדמנות ללבוש שני פריטים חדשים שעוד לא יצא לי ללבוש - שמלה מ H&M שנקנתה בסייל ב 60 שקלים, וג'קט פאייטים שהוזמן מארה"ב ועלה בערך 8 דולר. החגורה עם האבזם הזהוב מאוד שימושית ומשדרגת כל שמלה ונקנתה מתישהו ב TNT. הנעליים שלי נקנו בארה"ב והן של Steve Madden. מלא זמן רציתי נעליים מנומרות ומצאתי את אלו בחנות אאוטלטים. השילוב בין נעלי סליפרס למנומר איכשהו מעדן את ההדפס החייתי והן מוסיפות טאצ' שיקי ומעניין לכל לבוש בסיסי.
תמיד שאני אוכלת (בעיקר המבורגרים) אני חייבת לאסוף את השיער אחרת הוא נכנס לי באוכל ותמיד מתלכלך אז הפעם החלטתי לאסוף אותו מראש. חילקתי את השיער ל2 ומכל חלק עשיתי צמה שהתחילה קצת מעל האוזן עם הטייה כלפי מעלה (כי השיער שלי קצת קצר בששביל התסרוקת הזו) את הצמות הידקתי למעלה בקודקוד בעזרת סיכות. אמנם התסרוקת קצת התבלגנה אבל הצליחה להחזיק מעמד עד שחזרנו ונתנה נופך רומנטי למראה הכללי. צריך לאסוף כל צמה בגומיה ולשהשמש בכמה סיכות כדי שזה יחזיק טוב יותר.








המשך שבוע נהדר לכולם!
אלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה