יום שבת, 8 בדצמבר 2012

שכבות שכבות

השבוע מזג האוויר לא ממש נסגר על עצמו והתחלף ממבול לשמש ושמיים בהירים כמעט כל שעה. מזג אוויר כזה פשוט דורש ללבוש שכבות, שתמיד יהיה מה לקלף כשחם ולשים חזרה כשמתקרר. הלוק מורכב ממגפונים שנקנו בסטיב מאדן בשנה שעברה אחרי ששמתי עליהן עין הרבה זמן, גרביונים אטומים שהן פריט חובה לחורף (ולכן יש לי אותם בהמון צבעים וטקסטורות), קרדיגן חום ארוך מפול אנד בר, מעיל טרנץ' אהוב מגולף ושמלה שנקנתה באינטרנט מהאתר דינו דירקט  (http://www.dinodirect.com/). אני מכורה לקניות באינטרנט ובין האתרים שמהם אני מזמינה יש גם את האתר הסיני החביב הזה. האתר מציע מגוון רחב מאוד של מוצרים בניהם בגדים , תיקים ונעליים. יצא לי להזמין משם בעיקר בגדים, מבחינת המחיר אפשר למצוא דברים ממש בזול ומבחינת האיכות צריך לשים לב טוב מה מזמינים. באתר לכל בגד מפורטות מידות אורך בסנטימטרים וכדאי למדוד משהו שכבר יש כדי לוודא שהבגד באמת מתאים. חלק מהשמלות שהזמנתי  קצרות אפילו עלי בעוד שאני די נמוכה. גם השמלה שעלי (שעלתה 10 דולר) קצת קצרה ולכן לבשתי חצאית שחורה פשוטה מתחת.


שבוע נפלא!
אלה
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה